lördag 6 september 2008

En hösthälsning

Nya Magnolia stämplar kom igår. Vilken trevlig början på helgen! Det orange prickiga papperet är Basic Grey "Offbeat", helt underbara papper kan VARMT rekommenderas!
Textstämpeln kommer jag tyvärr inte ihåg var jag köpte den men den är väldigt fin tycker jag. Höstgrässtämpeln är också en Magnolia men en äldre sådan som jag köpte på Tradera. De andra stämplarna är alla nya Magnolior.

Jag har färglagt med ProMarkers och akvarellpennor.
Knappbrads och lite orange floss blir som pricken över i.


Insidan: Visst är de söta de små ekbladen!!


Baksidan: Ska vara lika fin som allt annat!

Ha en härlig lördag med god mat och dryck och vi ska definivt göra en mysbrasa ikväll!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Vilket härligt höstkort. Fina stämplar. Hoppas ni hade det trevligt igår kväll framför brasan och med god mat och dryck.

Kram Jeanette

Cornelia sa...

Jättefina ekblad! Var kommer de ifrån? Stansade, stämplade eller kanske klippta??

Tack för kommentar hos mej! Och gissa om jag bara blir GLAD om du hittar nåt att lifta?! Lite stolt också.. *ler*

Ha en härlig söndag!