torsdag 4 februari 2010

Lite info om mig och en trekantsask

Hej på er ni härliga människor som fortfarande orkar vara här inn och läsa min scrapblogg!

Jag brukar inte skriva så mycket om mig själv här inne utan mest om vad jag skapat. Men jag ville skriva här och berätta varför jag inte kommer lägga upp så mycket nytt de närmaste veckorna.
För tre dagar sedan opererade jag min högra hand för karpaltunnelsyndrom. Op gick bra och nu väntar vila och träning med fingrarna som sticker ut från bandaget.

*******************************
Jag ville också berätta vi har fått in fyra stycken härliga tjejer till ScrappTorget! Kika in hos ScrappTorget så kan du läsa om vilka det är. Du kan också se i min sidebar här till höger!

*******************************
Jag kan ju inte hålla mig utan lägger in en trekantig ask som jag såg inne hos Anita Hagen. HÄR hittar ni hennes inlägg och superfina ask.






Tyvärr orkar jag inte skriva någon förklaring till den då min vänsterhand nu behöver vila *skratt*

Ha det gott!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Skönt att OP gick bra! Hoppas du blir bra nu. Skönt om dig! Kram

TinaStina sa...

Så härligt att första op är gjord nu och att allt gick bra! När ska du göra nästa?

Visst måste väl pyssel vara en väldigt bra träning för handen??? Har du pratat med sjukgymnasten om det? ;)

Ta det lugnt nu och vila ordentligt. Städa får man INTE göra när man är nyopererad!

Kramen!

Mrs X sa...

Jag förstår att det kliar i fingrarna att få komma igång med skapandet igen, men se till att inte överanstränga dig! Skönt att operationen gick bra och jag hoppas att resultatet blir bra!

Kram Helén

Tussemaja sa...

Just det! Du skulle ju opereras. Hoppas verkligen det blir bra efteråt.