måndag 27 december 2010

Längtar tillbaka

Jag just nu framför TV´n med min nya julklapp, en liten rosa miniPC.
Den är såååå söt!

Julen är nu slut och snart väntar ett nytt år runt hörnet. Jag har aldrig tyckt om nyårsafton. Vet inte hur ni därute tänker men så tycker jag iallafall!
Men nu, just nu när min pappa har gått bort och det kommer naturligt bli förändringar och nya tag, så ser jag på nyår med helt andra ögon än vad jag har gjort förut.

Ville bara skriva här inne och säga att jag blir så glad för alla era kommentarer och snälla ord, TACK!

Jag har bilder på nya kort som jag nyligen har gjort och jag hoppas att de kommer in här i veckan.

Ha det gott!

1 kommentar:

Mia sa...

Alltid svårt när någon man älskar inte längre är med!
Jag är inte heller nå´t fan av nyårsafton! Blir bättre när vi är inne på det nya året som bara måste bli bättre än det som gått.
Tusen kramar & god fortsättning! //mia