måndag 1 augusti 2011

Sommarlov och härliga tider!



Vi har fortfarande sommarlov och semester och det är helt underbart!
Jag är så glad över att vi har haft ett strålande solsken hela tiden.
Ja det är klart att det har varit moln ibland och en och annan regnskur!
Men jag kommer ihåg en semester jag hade med Robert då vi var lediga i 4 veckor och det var konstant regn var vi än va någonstans i Sverige! En eftermiddag med uppehåll bara!!

Vi har varit i Karlstad och i Härnösand familj och släktningar. Vi har varit 2 dagar på Kolmården och bott på Vildmarkshotellet (kan verkligen rekommendera det!!).
Vi har varit en kväll och ätit på restaurang (Höga Kusten restaurangen) och vi kommer att avsluta veckan med att gå på biopremiär "Bilar 2".

Där emellan har det badats, solats, kliat myggbett, ätit smultron (massor i år!) och jordgubbar, haft mysiga grillkvällar.... Ja listan kan göras lång. Vi har och har haft det helt underbart!

Jag har inte gjort ett enda kort! Men däremot har jag målat mängder av motiv, bild kommer snart.

Inga kommentarer: