fredag 4 november 2011

Crispy Winter


Färgen är mycket ljusare och klarare i verkligheten än vad som syns på dessa bilder. Lite synd att ni inte kan se det men men....

Stämpeln är en av alla nya vinterMagnolior som jag köpt i år. Den här blir nog min favorit!
På mössan har lagt puffy paint och sedan tagit embossingfönen på och jag höll lite för länge, därav så blev dom så här långa. Men efteråt tyckte jag inte att det gjorde något för det ser mer ut som garntofsar nu när jag tittar! *skratt*




4 kommentarer:

Anna sa...

Kul idé med flaggorna! Jag gillar det verkligen. Tack för att du delar med dig!
Trevlig helg, Anna

Lotta sa...

Vilket härligt vintrigt julkort.
Gillar dina tofsar
Kram

Susy sa...

Så underbart snyggt!!!

KRAMIS SUSY

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

super fina julkort, kul med crackelpaint på stjärnbården...
Agneta