torsdag 10 april 2008

Grattiskort till 1åring och en hund!



Jag gjorde ett grattiskort till en tuff liten tjej.

Jag fick inspiration av stämpeln med tjejen som äter melon.





Sedan fick jag en rolig beställning. Det är en hund som fyller 10 år! GRATTIS / eller VOV kanske är lämpligare.

Iallafall så ville jag göra ett fint kort om det så är för hunden eller för matte/husse.

Så då var inte steget så långt att göra ett kort med en av Jennys e.j.m stämplar!

Jag själv är riktigt nöjd.











9 kommentarer:

Cath. sa...

Å, vad kul med lite nytt pyssel från dig! Härliga kort du har gjort, hund-kortet var verkligen superfint!
Kram!

Anonym sa...

Vilket sött hundkort! Hunden kommer att bli jätte glad men det är nog bäst att du ger det till matte=)
Jätte fina kort med fina detaljer.
Det var fint med blomstämpeln bredvid hunden!
Gillar det översta kortet också i härliga blå färgtoner.
Tack för din kommenatar i min blogg!
Vad skönt att ni är friska nu!
Själv har jag varit hemma i en vecka för förkylning. Och jag har alla mina utv.samtal kvar ..suck!
Ang. din ev. beställning av flisan från mig så har jag dels bilder på min blogg sedan kan du se resten hos Helena (Om du vill se hur resten ser ut) Har inte hunnit läggab ut alla på min blogg ännu.
Oj det här blev visst en uppsats!

Må så gott!

Kram Jenny

Anonym sa...

Heeej Veronica. vilka fina kort!! alltid lika kul att titta in hos dig.Jag har lagt upp dig på min sida hoppas att det är ok med dig.Skönt att höra att ni mår bättre, det är så tradigt att vara sjuk. Fortsätt må gott så syns vi kramar......tyrasmatte

TesaB sa...

Vilka jättefina kort! Underbara stämplar, hunden är ju hur söt som helst! Jag gillar också blomstämpeln massor vem gör den?

Hjärtan på tråd sa...

Tack för kommentaren.
Döskallen har jag målat av, jag googlade döskalle och då dök denna upp.
Den ska finnas som stämpel men jag vet inte vem som säljer den.
*ler* Skulle själv vilja ha den.
Kram

Anonym sa...

Vilka fina kort! Jag gillade tjejstämpeln massor, tyckte den var stentuff. Var kommer den ifrån? Vovsingen blir säkert glad också om han har något vett... Och om inte så blir säkert matte och husse det!

zαnуα ♥ sa...

Hej :)

vad fina kort du har gjort! Blir både inspirerad och Imponerad :D

Jeanette sa...

Jättefina kort. Gillar båda stämplarna. Både 1 åringen och hunden blir nog glade :)

Anonym sa...

Vilka härliga kort du har gjort, tror nog att både 1 åringen och vovven(husse/matte) blir glada!!