lördag 26 april 2008

Min allra första LO!




Detta är min allra första LO.
Jag gjorde den i mars för precis ett år sedan.

Efter den gjorde jag några stycken till som ni kan se här på sidan.
Men det kändes just då som för mycket. Jag kan inte riktigt förklara mer än att det var i så stort format! Jag älskade idéen om att scrappa med mina egna kort om mina nära och kära.
Men när jag väl hittade vägen till korttillverkningen så var det liksom det jag ville allra helst göra!
Men det här med Lo´s kommer jag komma tillbaka till....tro mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du ska göra Lo också. Jag älskar den här med Oscar!
Jag tycker också jättemycket om att göra kort, men en och annan Lo blir det också *L* ganska så många faktiskt. Har gjort album till barnbarnen och två bröllopsalbum. Får dog inte visa det på min blogg. Men då gör jag annat.
Kom igen tjejen, du är duktig, och har härliga ider.
Kram Lene