torsdag 4 december 2008

Blinka lilla stjärna där.....

Här är det liftat hej vilt! Kommer ej ihåg av vem men jag hade bilden i min komihåg-scrapbok och det var lääääääänge sedan jag klippte ut bilden och sparade den.

Iallafall....
Det är QK stjärnor som jag har stansat ut i min lilla gröna groda i benvitt papper och chalkat kanterna med Chestnut Roan. Lite blingbling i mitten....

Björken och gräset är Magnoliastämplar som jag har guld/klar embossat.
Flickan är en av de nyaste M. stämplarna.

Enjoy!


11 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Vilket underbart kort! Det ser ut som ett stjärnregn, så härligt :o)

Anonym sa...

Kanon fint!! Jag har aldrig använt klar embossing förut men det blir det ändring på nu. Som vanligt har du inspirerat mig veronica.Har du sett min nya hemsida??http://www.123minsida.se/christine.Jättekul om du ville säga vad du tycker. kramar...tyrasmatte

BellaMio sa...

Härligt och underbart!! Effekten blev verkligen annorlunda. Kul!

Tack för inspirationen :)

Anonym sa...

Ljuvligt!

Anonym sa...

Supersött kort och så läckert det blev med embossingen!
Önskar dig en skön helg!

Anonym sa...

Men så fint kort, trädet och gräset är super!

Anonym sa...

riktigt nice ;o :D
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Anonym sa...

Verkligen snyggt kort, vad duktig du är, jag är bara i startgropen med mitt pysslande.
kramar lolla

Anonym sa...

Fantastiskt snyggt kort! Jag gillar stjärnorna massor! =)
Kika in hos mig så bjussa jag dig på julbiljetter! ;)

Ha en trevlig helg, kram från din nya dt-syster

Anonym sa...

Urläckert!!

Cath. sa...

Vilket helt fantastiskt kort!