torsdag 11 december 2008

Ett till julkort

Nu ska jag snart vara klar med mina julkort så att jag kan lägga det åt sidan och tänka framåt med vår och ljusa klara färger.

Här har jag också använt mig att klara färger men starka.
Jag fick ett helt underbart papper/dekorationspaket av Jessica på
House of Inspiration där jag och ett gäng tjejer är DT åt.
Hur fint paket som helst!

Jag gjorde naturligtvis ett kort direkt när jag fick sakerna i min hand!

Gran- tjejstämpeln är mina egna från Magnolia.
Granen har jag dekorerat helt hysteriskt med massor av "kulor" och glitter.
Tjejen ser ju ut som om hon sträcker sig upp för att sätta dit en julkula så henne stämplade jag för sig och satte dit med dubbla 3D kuddar så att hon sticker ut ordentligt från motivet.


Den blå blomman var i paketet från Jessica men blomman med text har jag stansat ut från ett av papprena jag fick. Även det fina glittriga bandet kom i paketet.


"GOD JUL" textstämpeln tror jag att jag köpt från PrickiForm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad fint det blev!!

Jättekul att se vad som blev :-)

kram Jessica