söndag 1 mars 2009

Söndag....

Söndag...igen!
Helgen går så fort tycker jag!
Men just denna helg har varit ganska lugn och vi tog oss in till stan idag för att shoppa på Panduro (jag och Albin alltså) och sen åt vi en smaskig lunch på Taco Bell/Bar?? vad den nu heter...
Mums tyckte allihop och gladast var nog Oscar som fick sin enchiladasrulle med god sallad och majs till ALLDELES GRATIS!!!
-För att du är såååå söööööt! sa den unga tjejen som stod i köket/kassan.
Tack sa vi och hoppades att hennes chef inte var där just då....
Oscar blev lite förlägen men åt upp alltihop som va på tallriken!

Här är två kort som jag gjort för någon vecka sedan:



2 kommentarer:

TinaStina sa...

Oj vad mycket som har hänt dig på sistone! Beklagar din morbrors bortgång. Det får en ju alltid att reflektera över meningen och målet med livet.

Kul med ditt jobb! Det måste vara helskönt att bara ha 5 min till jobbet, är lite avis på det :)

Och så förstås, vilka superfina kort! Gillade "prinskortet" speciellt eftersom det var så annorlunda. Jättefint med alla stämplar. Och kortet med flickan med hjärtat bredvid sig var jättesnyggt. Är det också en stämpel? Hjärtat alltså?

Kramar!

Suz sa...

Vad du har skapat! lika härligt var gång jag kommer in till dig! Ha en skön helg. Kram suz