tisdag 3 september 2013

kram

En kram kan vi alla behöva ibland, inte sant?
Dessa små kort har jag gjort med vattenfärgspapper, Distress Markers, bred vatten penna och alfabets dies från My Favorite Things.
 
Det lilla hjärtat är en separat die från SimonSaysStamp, för tillfället min favoritaffär! ;)
Jag har handlat därifrån med lite hjälp från några pysselkompisar från SvenskScrapbooking forumet jag är med i. Vi gick ihop och la en stor beställning så kunde vi få fraktfritt!
 
HÄR hittar ni hjärte-diesen.
HÄR hittar ni alfabets-diesen.

Av bokstäverna som "blev över" från kortet ovan gjorde jag ett till kort:
Det som inte blev bra på detta kort är att jag stansade ut ett pyttelitet hjärta i bokstaven a där det redan fanns ett "hål". Blev lite för mycket där tycker jag, skulle ha valt en annan plats för den....men ja ja. ;)
  

 

2 kommentarer:

Åsa sa...

Åh så mycket snyggt du gör! Så glad att jag hittat din blogg. Jag gillar CAS-stilen och tycker det är så kul att hitta andra som ger inspiration.

Martina sa...

Så läckert! :)