fredag 14 mars 2008

Äntligen fredag!



Vaknade imorse och upptäckte att det regnade ute (fortfarande...) och att båda barnen mår bra och att det är slut med kräk och diarré. SKÖNT!!
Sen när vi hade varit och handlat, hämtade vi posten och jag upptäcker ett litet, tjockt paket!! Trallalala....sjöng jag skuttandes till dörren när jag öppnar och upptäcker min 1:a WGA som kommit till mig!
Det var från Maritha (Dilorf) på Svenskscrapbooking. Tack snälla du! Det roligaste var att det var saker och uppstämplingar som jag inte själv har!
På bilden ser ni vad jag fick. Det är verkligen en rolig idé att ge för att få på swapen.

Trevlig helg!
/Veronica

1 kommentar:

Cath. sa...

Visst är det den bästa posten, en WGA eller nåt! Så himla kul! Sen gillar jag att skicka iväg till andra oxå, för det är lika kul att ge som att få tycker jag.
Blev inspirerad av dig så nu idag när jag kom hem så monterade jag ALLA mina nya stämplar som legat här och varit mitt dåliga samvete ett tag... Så nu stämplar jag för glatta livet! Trevlig helg!/Catharina.