söndag 4 maj 2008

Konfirmationskort

Mitt första konfa kort, som min mamma har beställt.


*Magnolia stämpel, 3D lack på fönstrena, mönstrade pappret från My Minds Eye "Trés jolie Mademoiselle", korshänget Panduro.




*Jag har alltid beundrat andras baksidor på kort (och annat) och beslöt mig för att pröva det. Det blir så fint tycker jag, ramar in kortet på ett fint sätt.
Stämpeln har jag maskat med en Flisanstämpel och en prickig ram från Inkywings.
Organzaband från Panduro, öljetter från ? och likadant papper som på framsidan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken massa kort du gjort sen jag var här senast! Du är verkligen produktiv! Jag gillade konfirmationskortet sååå mycket, det var supercoolt! Och 3D-lacket på fönstrena var jättesnyggt. Gillade F:et också, det ser sådär lagom gammalt och slitet ut.

Kram!

Anonym sa...

Tack Veronica att du tittade in på min blogg. Jag får säga att jag gärna tittar in till dig igen. Häftiga kort du gör!
Bleb lite avund på kyrkan, har själv använt den på ett dopkort, men inte färgat fönstrena, synd, synd....
Ha en härlig söndag!
Kram Lene