söndag 25 maj 2008

SCRAPTRÄFF hos ZORNITSA 17/5

Det var min första scrapträff och det var hur trevligt som helst!
Men jag hade världens kval över vad jag skulle ta med mig! Det slutade med att jag packade i min rullresväska och i lösa påsar. Inte speciellt bra eller smart faktiskt. Det blev bara rörigt och svårt att hitta när jag väl skulle börja göra någonting.
Men en lättnadens suck föll ialla fall när jag fick se hur mina nyblivna scrap/forumvänners packningar såg ut!! *skratt*

Men jag tror att min grej blir nog till nästa träff att packa lite smartare och att mer ha tänkt till innan VAD jag vill scrappa. (får se om det lyckas!)

Det var iallafall en otroligt trevlig dag och kväll med mycket prat, skratt, fantastisk mat!! och sist men inte minst jättekul att träffa de människor som man "pratat" med på Svenskscrapbooking-forumet.


Detta var ett kort som alla fick samma material att skapa utifrån. Alla skulle göra ett kort, med samma material, man fick bara lägga till EN sak själv. Jag använde mig av en svart penna. Det var så roligt att se allas olika tolkningar! Den ena var inte lika den andra alls!


Detta picnickort var det jag höll på med i nästan 6 timmar!


Jag började med detta kort men hann inte riktigt klart utan fortsatte med den när jag kom hem.
TACK Jenny för pärlorna och TACK för silvertråden som jag fick av din vän (kommer tyvärr inte ihåg namnet! Men jag glömmer dig aldrig, härlig positiv energiknippe!)

Inga kommentarer: