söndag 21 juni 2009

Kort med små överraskningar i!

Gjorde små "tea-bag-holder-cards" fast inte med te i....utan lite annat smått och gott till Albins fröknar när han nu slutade förskoleklassen.


Här ser man insidan där jag la i lite plåster, huvudvärktabletter och Apotekets handtvättsservetter ;)

Jag hängde korten med fint band runt så att de både höll ihop och kunde hänga från en god flaska rött vin som jag vet att de kommer att uppskatta när fröknarna nu har långt sommarsemester från alla ungar i skolan och alla måsten!



Jag skrev en personlig hälsning till varje fröken där jag berättade hur mycket de betyder för Albin och för oss som familj. (så här lite efteråt vet jag att presenten, kortet och hälsningen blev MYCKET uppskattat!)

1 kommentar:

Millan M sa...

Jättesöta små tea-bag-holders!! Kul idé med ngt annorlunda inuti!