söndag 21 juni 2009

Leker lite..............

..............med att göra mina egna mönstrade papper. HUR KUL SOM HELST!!
Vill tacka SASSA för hennes alster som finns att titta på i hennes blogg! Hon har verkligen inspirerat mig till att börja göra detta!

Jag har börjat med två stycken tea-bag-holder kort som jag har gjort i inlägget nedan och som jag ska ge till mina nya kolleger och chef på jobbet innan jag går på semester.
Tror det blir en uppskattad present.

Har inte hunnit göra något mer på korten än själva mönstret med det andra kommer att se likadant ut som de förra jag gjorde.









Håller även på med ett annat projekt med eget mönstrat papper........en liten pizzakartong med till hörande kort i! Tryck på länken så har du en jätteenkel beskrivning där!
Men slutresultatet tänkte jag hålla inne med ett tag till! *fniss*

Inga kommentarer: