måndag 26 april 2010

Kort # 1 från pysselträffen i Nyköping

Jag var på en jättetrevlig pysselträff i Nyköping härom helgen. Såååå himla trevligt!! Jag älskar att köra dit och sitta i bilen själv och spela jättehög musik (beror iochförsig på min skruttiga bil *skratt*) och sen komma fram och träffa alla trevliga människor!
Detta är ett av de kort jag gjorde då:

Motivet har jag målat med distress pads.
Lite egna snurklor med en underbar stjärn-blomma i. Vet inte vad den heter men det är en stans jag bara måste ha!
Har ni sett löven? De är från Prima och gjorda av tyg! Så himla fina.

Bannerna har jag lämnat helt vit för där tänkte jag ha en lämplig text när det är dags att ge bort kortet.


4 kommentarer:

Nina sa...

Så fint, och jag gillar ju dina små runda blommor (vad det murklor, eller vad kallade du dom *fniss*)
Pysselträffar tycker vi om, synd bara att inte alla får plats i ett rum...
Kram Nina

Mia sa...

Jättefint kort!
Jag hoppas de små blommorna kommer hem i nästa vecka! Då lovar jag att tala om det för dig!
Tack för den här scrappträffen! Tycker om alla glada människor!
Hoppas du kommer fler gånger!
Ha en bra vecka! kram//mia

BellaMio sa...

Såååå himla snyggt!!! Det syns verkligen att du är kompis med distresserna, superläckert målat!!!

Kram Kram

TinaStina sa...

Ja, det där kortet är sååå fint och jag har ju sett det irl också :) Gillar också den där blomman i mitten av snurklorna.

Hoppas vi ses snart igen, antingen i Nypan eller i Sthlm!

Bamsekramar!
Tina