torsdag 24 juli 2008

Magnolias härliga häst!

Detta kort blev så fint tycker jag.
Det var min mamma som ville ha ett kort till min kusin som fyller år snart och hon är helt galen i hästar!
Framsidan:
Jag var ute i trädgården igår och klippte av lite gräs (JA! så torrt är det här!)
så att hästen skulle ha något att äta! Även om min snart 6-åriga son frågade varför jag hade tagit tandpetare! *skratt*
Jag klippte även mellan hästens ben så att det skulle se ut som om han var på väg att kliva över staketet.



Insidan:
Bokstäverna har jag stansat ut med min bäste vän Cuttlebugen QK "hippie chick".



Baksidan:
Ska vara lika fin som övriga kortet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så snyggt ett kort, och baksidan sen. Gillar ditt nya upplägg på sidan, måste nog testa lite jag också när jag får semester och lite tid över ....Pust och stön
/Lene

Pyssellina sa...

Jättefint att du dekorerar hela kortet och inte bara utsidan.