söndag 20 juli 2008

På-gång-att-snart-bli-klara-kort....

Jag fick inspiration av en annan tjej ute på nätet som hade gjort ett gratulationskort med sugrör som bakgrund!
Det ville jag också pröva och det var hur lätt som helst och verkligen effektfullt.
Jag är alltså inte klar med detta kort utan det ska bli något mer på framsidan, men vad vet jag inte än.


Här har jag prickat med olika färger från mina Sakura Gelly Roll pennor i klara färger, guld, silver och vitt. Sedan har jag duttat på mitt 3D lack på VARJE prick i varannan rad.
Jag tänkte lite på den australiensiska(???? stavas det så???) konsten när jag hade duttat och prickat färdigt.
Kronan i mitten kom till på slutet och jag vet ärlit talat inte riktigt om den passar där men jag är heller inte klar med det här kortet så det kanske ändras under tidens gång.

Inga kommentarer: