fredag 4 juli 2008

Award!




Kan ni förstå att jag har fått inte 1 utan 2!! stycken såna här fina awards av människor som tycker att jag gör fina alster!
Jag blir sååååå glad och väldigt väldigt rörd.
De jag har fått de av heter suz och linda. Har kontakt med dom genom Svenskscrapbooking.se.
TACK TACK SNÄLLA NI!!!

Nu är det så här att jag ska skicka vidare utmärkelser till ytterligare 7 personer men jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra det så det får jag återkomma med lite senare! Hoppas det är OK!

Puss på er alla goa människor!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till adwarden!
Tack för din söta hälsning i bloggen=)
Du undrade över plasten jag skriver på ...det är som du trodde overhead plast med en blank och en matt sida, så att bläcket från skrivaren eller pennan fastnar.

Anonym sa...

Grattis så mycket den är du värd.
Hoppas du får en skön helg.

Kram sandra

zαnуα ♥ sa...

Klart du skall ha awarder! *kramar*

Anonym sa...

Grattis till din award!

Klart du får lifta det :-) Själva spinningdelen är enkel att göra....jag tog 2 st 50 öringar den ena fäste jag med gluedots på jordgubben sedan tog jag 3D-kudde och satte på den andra sidan av 50 öringen efter det så la motivet (jordgubben) med 50 öringen upp och sedan la jag pappert med "banan" över och sedan satte jag dit den andra 50 öringen...sedan är det bara att spinna *lol*

Hoppas du fattade min ngt röriga förklaring *fniss*

Ha en härlig torsdag!

Ingela