lördag 29 november 2008

Julrosor

När jag gjorde detta kort hade jag i tanken att det skulle vara lite ljuvt, lite nyårsfärger, lite nytänkande, inte så julaktigt utan lite fräscht (stavas det ordet så???).

Jag älskar Magnolias julrosor! Dom kan man ju ha till alla olika tillfällen! Det är bara att variera med färger och dekos på!

Om det är något jag har kommit fram till under mitt första år som kortmakare är vikten av bra material och stämplar som "håller" i längden, om ni förstår vad jag menar?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Gillar ditt kort - väldigt söta julosor. Förstår precis vad du menas med stämplar och material som håller i längden. Man vill ha stort användningsområden för sina saker, dels för att variera sig, men för att de inte ska springa iväg alldeles när det gäller det ekonomiska...

Gillar dina färgkombinationer på kortet. Känns helt klart fräscht! Ett bra ord förresten...

Vibbe sa...

Jätte gulligt kort. Fantastiskt fint handgjort märke.
Kram
Vibbe