lördag 1 november 2008

Tävlingsbidrag till SCRAPPERS

Scrappers har just nu en tävling tom d. 9/11.
Man skulle arbeta med sitt alster utifrån denna skiss:

Detta är mitt bidrag.





Jag hade ingen aning om att det var så roligt att arbeta efter en skiss! Man blir verkligen inspirerad och hittar på lite eget utifrån skissen.

Stämpeln är en gammal hAnglar & stAnglar. På den har jag klistrat massor av Stickles!
God Jul stämpeln är från Prick i Form. Röd och svart wire har jag snurrat runt i hålen. Röd Stickle runt om det ljusblå pappret (Basic Grey, min favorit just nu).

De runda röda har jag stansat ut med 1½" cirkelstans från EK Succes.
Lilla blomman är utstansad med Paper Shapers Flower Power och stora blomman med Whale of a Punch Retro Flower. Båda inköpta från ScrapAddicted.
Snöstjärnorna med tillhörande strassbrads kommer från Making Memories.



Inga kommentarer: