lördag 16 maj 2009

Crisscross med stygn

Här har jag sytt ganska mycket på kortet med min symaskin.
Blommorna är från retrostansen, stämplade lite swirls från Grunge collection, stansade i öljetter och målade dit med "Crackle accents" från Ranger. JA! Jag ville faktiskt pröva om det var bättre/lättare/roligare med en köpt sån! Men det tycker inte jag att det var faktiskt! Ja, lättare var det ju eftersom det bara blev ett moment. Men jag tycker att just den här produkten är ovanligt tjock och trögflytande=svår att applicera, och tog VÄLDIGT lång tid att torka. Men men......jag har ju alltid min frys..............*skratt*.










13 kommentarer:

Anonym sa...

Jättevackert!!

Sara sa...

Åhhh Veronica...jag får SÅ OTROLIGT mycket INSPIRATION när jag kikar i din blogg ...samtidigt som jag får scrapparångest...hihi!!! Du är megaduktig och jaaa...jag vet inte ord hur jag ska beskriva din otroliga skapar-ådra.
Bamsekramar från en beundrare...

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh gudars vad snygga kort du gjort! Så himla fina och jag måste ju säga att din krackeleringsmetod ger ett snyggare resultat!
Criss cross kortet är superhäftiga och så råläckert med stygnen!

Ha de gott!
Kramar / Angelica

Maya sa...

WOW!!!
Dette var nyyydelig!
Så masse lekre detaljer og nyydelige farger!
Klem fra Maya:)

Petra/Paradise sa...

Så himla läckert!!! WOW!!
Gillar dina sydda detaljer!
Själv har jag aldrig testat att sy på kort, men måste verkligen göra det nu känner jag! Det blir verkligen helcharmigt! =D

kram och trevlig helg! =)
//petra

Cath. sa...

Sååå snyggt! Det ÄR läckert med öljetter i mitten på blommor!!!

TinaStina sa...

Hej min härliga vän! Det var verkligen inte igår jag tog mig en bloggrunda och herregud vad du hittat på! Otroligt fina alster! Du har verkligen varit flitig med symaskinen och jag måste prova själv någon gång. Sen var det en toppen tutorial på krympplasten och krackeleringen. Jag har ju haft förmånen och sett det live också :)

Sköt om dig!

Kramar i massor!

Anita/AniLi sa...

Mycket fina kort du gjort! Gillar retroblommorna med öljetter. Visst är det roligt att sy på sina alster, har ju testat det jag med,MEN jag är inte helt vän med min maskin. Trådspänningen är urkass.
Kram Anita

Camilla sa...

Va mycket fint du gör! Har fått mycket inspiration från din blogg.

=) ha det så bra

kram

Annika kort & gott sa...

Vilket fint kort! Passade även på att kolla runt i din blogg, fanns massor av fina och inspirerande alster.
kram Annika

RockaJill sa...

Oj, så fint! Vad mycket inspiration du ger! :-)

TinaStina sa...

Du har två umaningar i min blogg som du kan anta om du får tid och lust någon gång.

Hoppas allt är väl med dig i solen!

Kramar!

Marie-Louise sa...

Du är verkligen jätteduktig, blir alltid superinspirerad när jag kikar in hos dig. Frys-tipset har jag testat! Det blev riktigt bra, tack för det :) Lägger till dig på min länklista, hoppas det är ok. Ha det bäst!