onsdag 19 augusti 2009

Friday Sketchers # 65

Här är mitt bidrag till veckans utmaning på Friday Sketchers. Det är också ett beställningskort till min granne som ska på bröllop snart.

Detta är skissen som man skulle gå efter (man skulle ha med alla viktiga element men får vrida och vända på dom hur mycket som helst).


Här har ni min tolkning:


Bröllopsparet är en stämpel från Whiff oj Joy, köpt från Landstoken.
Kamerastämpeln är en Alota och jag har maskat ihop dessa två. Såg det hos någon annan som hade maskat in Magnolias apa i kameralinsen och det såg också hur häftigt ut som helst! Jag har färglagt med Copic Sketch Markers.


"JA!" får vi väl verkligen hoppas att de säger på den stora dagen! *skratt*



En snygg blomsterkomposition!


Insidan av kortet:
Det rosa mönstrade men hjärtan och blommor har jag själv gjort. Det är också samma som jag har satt på framsidan av kortet.

5 kommentarer:

Anita/AniLi sa...

Sååå mycket läckra alster du har skapat! Woow!
Kraaam

Anonym sa...

nyydelig!!;D
klem ida:o)

TinaStina sa...

Hej vännen!

Jättesnyggt bröllopskort! Kul idé att maska in bröllopsparet i kameralinsen.

Copic Sketch Markers säger du... det blir ju hur bra som helst, men vad skiljer dem från ProMarkers?

Ha en härlig fredag Veronica!

Kramar!

BellaMio sa...

Väldigt läckert och fint komponerat kort!! Och precis osm du säger så är ju maskningen av motiven hur läckert som helst!!

Ang. din kommentar inne hos mig... Du vet ja är så förbaskat glömsk så om jag inte lägger länkar i min blogg till allt fint jag hittar skulle jag aldrig hitta dit mer, hahaha!!!

Så kul att du gillade mitt alster, blir så glad :)

Sara C sa...

Jaaaa du Veronica....du är helt makalös. Vilket underbart kort!!!! Måste köpa denna stämpel. Hoppas att allt är bra med dig.
Kramkram