måndag 31 augusti 2009

Gjort ett nytt kort - Kommer EJ ihåg skissen!

Har gjort ett kort i helgen.
Jag tar alltid ut mina skisser och utmaningar från datorn och skriver ut så att jag kan spara dom och kan komma ihåg varifrån dom kommer.

Gjorde jag det denna gång?
Nej.
Jag har letat runt på mina sparade bloggar men jag kan inte för mitt liv se vart den kommer ifrån.

OM någon känner igen säg gärna till! Skulle bli jätteglad faktiskt. Inte för att det är någon speciellt viktig tävling eller så utan mest för att jag blir tokig på att inte jag kommer ihåg själv!

Här har ni kortet:

5 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Vilket fint! Ska ju få ett brorsbarn närsom helst....kanske kan man lifta lite..; Hörde att du kommer på Scrapträff på Mixen snart, va kul då ses vi ju! Kramizar!

Viddan sa...

Läckert kort!!!

Malin sa...

JÄttefint kort =D
Det kan inte ha varit scraplagrets utmaning i juli?

Kram!

Carina sa...

Hej!
Kan bara säga Whooo!!!Du gör alltid så fantastiskt välgjorda kort och din färgläggning skall vi bara inte tala om.Vore kul att se någon av "kärringarna"målade och komponerade av dig!

Kram!

Susanne sa...

Jättefint kort!!
Kram
Susanne