söndag 30 augusti 2009

Friday Sketchers #67

Hos Friday Sketchers har de denna skiss i veckans utmaning:


Så här blev mitt kort:


Kocken Edwin kommer från Magnolias höst kit 2009, som är ett jättefint set!
Papprena är en salig blandning av olika papper och jag har ingen aning varifrån de kommer!
Den lilla tagen längst ned till höger har jag stansat ut med en stans från Stampin´ Up och satt en liten matt halvpärla på. Jag tänkte att jag kunde sätta dit en lämplig text när det väl är dags att ge bort kortet.


Det blåa våfflade pappret är vanligt enfärgat cardstock som jag först stansade med Fiskars scallop stans på ena sidan och sedan rullade genom en sån där "våfflare" (!) som jag köpt på Clas Ohlsson för länge sedan.
Den stora skeden och gaffeln har jag blivit sponsrad av Hellen Söderberg som har webbutiken SCRAPMOMENT (Tack Hellen!). Tyckte dom passade så bra på detta kort!

1 kommentar:

Michele Roos sa...

Gorgeous card Veronica. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x