lördag 1 augusti 2009

Mitt egna lilla ZOO

...har jag nu snart! ;)

Men vem skulle inte vilja ha en sån här liten söt apa hemma?
När jag var liten så ville jag ha en egen tumapa, ni vet en sån där som man kan se på Skansen.
Men nu är jag mest inne på en hamster, gärna dvärghamster. Det är också min sons hägsta dröm just nu! Kolla inne hos Jenny så får ni se världens sötaste hamster!
Men en dvärghamster är nog svårare att ha, eller? Någon som har egen erfarenhet därute? Kommentera gärna här eller skicka mig en email om ni vet vad som är bättre eller har idéer om detta överhuvudtaget!




Apan (Magnolia) är färlagd med Copic och jag har klippt av han hand! för att få det att se ut som om han hänger blom/bladramen (Magnolia). Detta var också en idé jag såg ute på min bloggrunda. Har också satt apan på 3D kuddar så att det ska se ut som om han verkligen hänger därute i luften.

Crackle accents Ranger på tagen och på de små rosa "blommorna" på ramen.
På tagen har jag satt dit en liten grön knapp, turkos wire och en rosa pärla.
Halvpärlorna som sitter i grupp om 3 på hörnorna är mörkbruna och kommer från Pebbles Inc.

Mönsterpapperet är från My Minds Eye "penny lane".



Nu har jag ett djur kvar att visa er. En sååå söt flodhäst med prickig baddräkt! Men jag håller precis på att lägga ut papper och dekos så det blir nog inte klart förräns imorgon.

3 kommentarer:

Lillnettan sa...

Ååh, underbara detaljer! Dina alster brukar se så förrädiskt enkla ut tills man tittar närmare på dem och ser allt som är välarbetat och kreativt in i minsta detalj.

Viddan sa...

Härligt! Många fiffiga detaljer. Jättefint!
xx lena

Lotta sa...

Vilka bedårande djur...!
Ett helt underbart kort - fina detaljer och verkligen välarbetat!
Ha det bra.